fredag den 19. april 2013

Fjordgalleriets forårsudstilling. Fernisering 19.april 2013

Sammen med mine søde og dygtige kunstner venner og kolleger, deltog jeg i Fjordgalleriets Forårsudstilling.  Jeg viser her mine udstillede billeder, flot arrangeret og ophængt af Helena, Karin og Niels. Det blev en fin eftermiddag med pænt fremmøde og mange flotte kunstnere og deres værker. Her er mit fint arrangerede hjørne.
                                             

 

Jeg vil slutte med lidt indtryk fra åbningen kl. 15.00. Helena holdt en mindre tale og hun og Niels underholdt med egne sange og kompositioner.                                                                                                             

                                                                            
                                                                              




Ingen kommentarer:

Send en kommentar