lørdag den 29. januar 2022

"UENDELIGE UNIVERS. - Infinite Universe. - Unendlich Weltall."


 Det UENDELIGE UNIVERS er malet på et cirkulært lærred med en diameter på 50 cm.
 
Jeg har i male processen ladet mig inspirere af fantasien og min begrænsede viden om Universet, tiden og de enorme afstande og størrelser, der er gældende i Verdensaltet.

"Universet forvirrer mig, og jeg kan ikke tænke mig, at dette ur eksisterer uden en urmager..", Voltaire (1694-1778).


                                                                              



                                                                                  

                                                                                
      " Vi ved stadig ikke en tusinde del af en procent af, hvordan vores natur fungerer". Einstein

                 
 www.josefkdk.blogspot.com.                 Josef Kowalski.                       josefk.dk(C), 2022.
                                             
                                                           Olie malet på lærred. ø 50 cm 

                                                                               


                                                                      SOLGT!
                                   


Ingen kommentarer:

Send en kommentar