fredag den 2. august 2013

FERNISERING. Lørdag 31.august 2013 kl.11.00 - 12.30 i Kulturhuset i Arden

Kommende arrangementer

Lørdag den 31. august 2013 - Lørdag den 14. september 2013

Udstillinger

Josef Kowalski udstiller malerier
Josef Kowalski´s udgangspunkt er det naturalistisk inspirerede landskabsmaleri. Han kan planlægge et billede, have et bestemt tema eller motiv, men gang på gang oplever han, at Tilblivelsen/ Processen er så dynamisk, at den ”overtager” det oprindeligt planlagte. Der kan snige sig naivistiske, pointillistiske og drømmende betragtninger ind i hans malerier, måske endda lidt surrealistiske.

Kulturhuset i Arden
Fernisering lørdag den 31. august kl. 11.00 - 12.30
Pris: Gratis

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig umådelig meget til at se udstillingen. Her på siden er det ofte en spændende oplevelse at klikke på et af billederne, så det kommer frem i en større udgave og VUPTI: ”Jeg oplever et helt andet billede”. Jeg er sikker på, at det vil blive ganske eventyrligt at se dine malerier ”live” og er spændt på, hvad der kommer med på udstillingen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ella.

      Tak for dine kommentarer. Jeg ser også frem til udstillingen og har samtidig "lidt sommerfugle i maven"! Jeg arbejder på højtryk for at færdiggøre et par stykker mere, dels vil jeg forsøge at samle billederne i nogle af de genrer, jeg arbejder i. Jeg håber, at beskuerne så kan konstatere en vis kunstnerisk udvikling, samt at de emner jeg arbejder med - og i - er uudtømmelige. Der er altid en ny vinkling, et nyt lys, ny farver og ny horisonter at stile mod

      Med venlig hilsen

      Josef

      Slet
  2. hej far. Rigtig fedt billede. Glæder mig til på lørdag :-)Kh David

    SvarSlet