fredag den 13. maj 2022

UDSTILLING PÅ FARSØ SYGEHUS FRA 2. MAJ - 30. JUNI 2022.

     Jeg udstiller en række af mine oliemalerier på Farsø Sygehus i perioden 2.maj - 30.juni.     

     Du har derfor en sjælden mulighed for at se række af originale. - "josefk" malerier 😊🎨

     Visitkort,  prisliste og mit kunstnermanifest, er placeret i udstillingsgangen!

                                                                  

    

                                                            
       

              



 


 
















   De 21 gengivne malerier og udsnit, er kun en mindre del af mine malerier over en årrække. 
                                 
                                                                        KOM OG SE!

                     www.josefkdk.blogspot.com - josefks malerier - josefk.dk(C), 2022
   
                           



4 kommentarer:

  1. Friedrich Joostfredag, 13 maj, 2022

    Kære Josef
    Tillykke med den flotte udstilling.
    Dine skønne og eventyrlige malerier har sikker en healende/helbredende virkning på patienterne og personale.
    Jeg selv har altid været fascineret af dine temaer og din malestil.
    Kærlig hilsen
    Friedrich

    SvarSlet
  2. Kære Friedrich. Tak for din flotte og søde kommentar. Den rammer lige i hjertet på den allerbedste måde ♥️🎨.

    SvarSlet
  3. Virkilega fallegar myndir hjá þér Jósef!

    SvarSlet
  4. Tak for dine roser 🌹 Kolbrún 🎨

    SvarSlet