torsdag den 11. oktober 2012

Astro billeder. Oversigt fra 2011-2012










Jeg har valgt at lave denne samlende oversigt over mine hidtidige astronomisk inspirerede billeder. Sol, måne, galakser, stjerner og stjernetåger, kometer og ildkugler ses oftest i sammenhængen med den natur her på Jorden, som vi selv er en del af. Det små i det store - i det større -til det største. Vores lidenhed er måske bedst illustreret i billedet " Grøftekantsbetragtninger med Ildkugle". En farvestrålende vagabond fra dybderne lyser om kap med kornblomster og valmuer.   Se under de enkelte billeder, hvilke der kan købes.       josefk1954@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Hej Josef. Du har fået en ny fan. Har altid været glad for det store billede Jakob har, men må sige, at dine nye billeder imponerer mig. Kh Jesper

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Jesper. Tak for din kommentar. Ja, de ny astronomiske billeder er "korrekte" , som de kan ses på himlen, men herefter overtager det kreative.
      Din kommentar får mig også til at fotografere og indsætte Jakob´s gamle eventyr billede fra 1977 sammen med mine andre billeder fra "Periode I". De kommer snarest.
      Kh Josef

      Slet